5/23/2011

ciasteczka wiosenne

byłam bardzo ciekawa, jakie wyjdą te ciasteczka, ponieważ dodaje się tutaj twarożek. wyszły przepyszne! odpowiednio słodkie, kruche... są po prostu jedyne w swoim rodzaju!!! zapraszam do pieczenia, ponieważ są bardzo proste w wykonaniu!




SKŁADNIKI
-90g kremowego twarożku (ja dodałam cały serek philadelphia )
-1 szklanka cukru
-200g masła
-1 żółtko
-3 szklanki mąki pszennej
-szczypta soli
WYKONANIE
-masło długo ubijać na puszystą masę, dodać twarożek, a następnie cukier.
-dodać żółtko, 2,5 szklanki mąki
-ciasto odstawić do lodówki na 3 godziny
-na posypanej mąką stolnicy wałkować ciasto na ok. 4mm grubości. Wycinać różne kształty
-piec w tem.170 st. C. przez 15-18 min.
-po upieczeniu ciasteczka można ozdobić lukrem
SMACZNEGO

4 komentarze:

  1. Mniam, mniam, je się oczami i pachnie na widok takich pięknych kwiatuszków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo!
    Ja też pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to są te które piekłaś na Wielkanoc i wtedy byłam u ciebie?
    I wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zdjecia są tych Wielkanocnych:)
    Ty wtedy byłaś u mnie???

    OdpowiedzUsuń